برگزاری مصاحبه علمی سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی / برنامه ریزی برای تربیت نظریه پردازان در حوزه مطالعات اجتماعی

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) دفترتبلیغات اسلامی مصاحبه علمی سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی  با گرایش علوم اجتماعی را برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) دفترتبلیغات اسلامی، مدیرگروه  علوم اجتماعی  موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) اظهار داشت  امسال  اولین دوره پذیرش دانش پژوه در سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی  با گرایش علوم اجتماعی است

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانی  افزود: از میان ثبت نام کنندگان تعداد20 نفر واجد شرایط به مصاحبه علمی دعوت و و از بین آنها افراد دارای صلاحیت علمی لازم  مورد  پذیرش نهایی سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی  با گرایش علوم اجتماعی  قرار گرفتند.

مدیرگروه  علوم اجتماعی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره ها تربیت نیروی متخصص در حوزه اسلام و  مطالعات اجتماعی با نگاه تخصصی به مبانی  و ارزشهای دینی است به طوری که با  توانمندی بالایی در حوزه نظریه پردازی مسائل اجتماعی  به ایفای نقش سازنده و موثر بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانی  تصریح کرد: سطح چهار اسلام و مطالعات اجتماعی  با گرایش علوم اجتماعی  در مدت دو سال و چهار ترم آموزشی برگزار و دانش پژوهان به نگارش رساله تخصصی می پردازند.

وی در پایان بیان کرد: از فارغ التحصیلان  در مراکز  تبلیغی، آموزشی، پژوهش و نظریه پردازی در سطوح تصیمم گیری مرتبط با رشته  علوم اجتماعی  استفاده می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

موسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما