مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع): طلاب با نوآوری از فضاهای نوین برای تبلیغ دین استفاده کنند

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام به نقل از «رسا»:حجت الاسلام و المسلمین غفاری‌فر با اشاره به اینکه تولید محتوای مناسب با ذائقه مخاطب از راه‌های جذب در فضای مجازی است، گفت: طلاب با نوآوری از فضاهای نوین برای تبلیغ دین استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به استفاده از بستر فضای مجازی برای تبلیغ دین، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به موازات رشد استفاده از رسانه‌های مدرن به خصوص شیوع حضور در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، شاهد آسیب‌ها و مشکلاتی هستیم که بی توجهی و کم توجهی به آنها نه فقط فرد بلکه جامعه را دچار مخاطره جدی می کند.

وی ادامه داد: برای حضور در این عرصه‌های نوین باید برنامه‌های دقیق و پیوسته‌ای داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به استفاده از فرصت‌های موجود بیان کرد: طلاب با نوآوری از فرصت‌های رسانه‌ای، باید فضاهای نوین تبلیغی را فراهم کنند.

وی افزود: برای حضور در این فضای باید یکسری اقدامات اولیه را انجام دهیم تا نتیجه که تبلیغ مناسب دین است صورت بگیرد.

مدیر گروه تبلیغ مؤسسه آموزش امام رضا (ع) عنوان کرد: در ابتدا باید برای این بسترها محتوا داشته باشیم و در قدم بعدی باید محتوای مخاطب پسند و تأثیرگذار باشد و درنهایت هم دسترسی حداکثری به این محتوا را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: گاهی اقدامات فرهنگی بسیار خوبی انجام می‌گیرد ولی مخاطبان ما فقط افراد مؤمن و حزب‌اللهی هستند.

حجت‌الاسلام غفاری‌فر در پایان با اشاره به اینکه برای تداوم ارتباط با مخاطب باید ذائقه او را بدانیم، گفت: یکی از مشکلات این است که به لایه‌های غیر مؤمنین نگاه نکرده‌ایم و برنامه و سیاستی هم برای این قشر نداریم. باید برای تمام قشرها و طیف‌های جامعه داخلی و خارجی محتوای مناسب ایجاد و در دسترس او قرار بگیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

موسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما