به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع):فراخوان مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب

به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع):

فراخوان مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(علیه السلام) معاونت پژوهش از مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

در این فراخوان به اهمیت بیانیه مقام معظم رهبری پرداخت شد که می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر و خط نشانی برای حرکت به سوی قله های متعالی پیشرفت اسلامی ایرانی در افق 1437 باشد.

بر اساس این گزارش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) علاوه بر اجرای برنامه های متعددی برای تبیین و تفسیر و پیاده سازی این بیانیه در حوزه فعالیت های آموزشی و  پژوهشی خود در صدد است در کنار سایر برنامه ریزی های راهبردی ، شرایط را جهت اخذ دیدگاه ها، طرح ها و نقطه نظرات ارزشمند طلاب و دانش پژوهان ارجمند مؤسسه در مورد این بیانیه را جهت مشارکت هر چه بیشتر در این برنامه فراهم آورد.

دانش پژوهان ارجمند می توانند دیدگاه ها، طرح ها و نقطه نظرات ارزشمند خود در مورد این بیانیه را تا 98/1/31  به معاونت پژوهش مؤسسه اتاق115/2 یا به آدرس ایمیل  gam2.imamreza@gmail.com  ارسال فرمایند

 شایان ذکر است از دیدگاه های  برتر تجلیل به عمل می آید.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

موسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما