اعلام پذیرش دانش‌پژوه طلبه در موسسه آموزش عالی امام رضا(ع)/ مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ دیماه۱۴۰۰

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از میان برادران طلبه واجد شرایط در مقطع سطح دو و سه دانشجو می‌پذیرد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، رشته‌هایی که این مرکز علمی حوزوی برای نیم‌سال دوم تحصیلی نسبت به جذب دانش‌پژوه اقدام می‌کند، در سطح 2 شامل علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام و در سطح 3  تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام، تاریخ تشیع و تبلغ با گرایش تربیت کودک و نوجوان است.

شرایط ثبت نام و پذیرش در سطح 2 داشتن مدرک  سطح یک و اشتغال به تحصیل و  همچنین برای ثبت نام سطح 3 داشتن مدرک سطح 2 و اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه است. طلاب علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند به نشانی الکترونیکی Paziresh.ismc.ir (مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران) مراجعه و تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


از امتیازهای تحصیل در موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) می‌توان به بهره‌مندی از برنامه آموزشی و فرهنگی مناسب، استفاده از کتابخانه تخصصی سایت اطلاع‌رسانی، فضای آموزشی مناسب، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و  اعطای مدارک علمی معتبر حوزوی اشاره کرد.


علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند به شماره  ۰۲۵۳۲۱۳۶۶۴۱ و یا ۳۲۱۳۶۶۶۱ تماس برقرار کنند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

موسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما